Potrivit prevederilor art. 61 pct. 13 din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 114/2018 privind instituirea unor măsuri în domeniul investițiilor publice si a unor măsuri fiscal-bugetare, modificarea și completarea unor acte normative și prorogarea unor termene, publicata în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1116 din 29 decembrie 2018, care a intrat în vigoare în data de 29 decembrie 2018, art. 174 din Legea energiei electrice și a gazelor naturale nr. 123/2012, cu modificările și completările ulterioare,a fost completat cu alin. (71), care prevede următoarele:
“Clienții casnici care și-au exercitat dreptul de eligibilitate au dreptul să revină la furnizarea reglementată.”
Prin urmare, vă informăm că aveți dreptul de a reveni la furnizarea reglementată de energie electrică.
- Procedura contractare consumator casnic / consumator noncasnic
- Notificare privind schimbarea furnizorului-consumator casnic / consumator noncasnic
- Contract furnizare-consumator casnic /consumator noncasnic
- Cerere incheiere contract de furnizare-consumator casnic / consumator noncasnic
- GHID EXPLICATIV factura energie electrica
- Informare despre Regulamentul General Privind Protectia Datelor
- Procedura de facturare si raportare a certificatelor verzi
- Anexa factura energie electrica
- Condiţii generale pentru furnizarea energiei electrice
- Dreptul de informare al clientului final
- Drepturile clientilor finali si legislatia aplicabila
- Informaţii puse la dispoziţia clienţilor finali conform Ordin ANRE 16_2015
- Modalităţi de măsurare, facturare şi plată conform Ordinului ANRE 96_2015
- Procedura garantii consumatori casnici
- Procedura schimbare furnizor energie electrica
- Procedură privind acordarea despăgubirilor clienţilor casnici
- Masuri eficienta energetica si siguranta personala
- Procedura acces clienti finali retea EE
- Procedura pentru incheierea unui contract de electricitate
- Cerere contractare consumator noncasnic
- Informare ANRE clienti ref drepturi clienti vulnerabili
- Facilitati clienti vulnerabili
- Intrebari frecvente
- Indicatori garantati ai serviciului de distributie a energiei electrice
- Indicatori de performanţă garantaţi privind activitatea de furnizare a EE
- Indicatori de performanta generali privind calitatea activitatii
- Indicatori statistici privind activitatea de furnizare 2016
- Indicatori de performanta trim I_2017
- Indicatori de performanta trim II_2017
- Indicatori de performanta trim III_2017
- Indicatori de performanta garantati_ ANEXA Nr.3 la Standard
- Indicatori de performanta trim IV_2017
- Indicatori de performanta an_2017
- Indicatori de performanta trim I 2018
- Indicatori de performanta trim II 2018
- Indicatori de performanta trim III 2018
- Indicatori de performanta trim IV 2018
- Indicatori de performanta trim I 2019
- Indicatori de performanta trim II 2019
- Indicatori de performanta trim III 2019
- Indicatori de performanta trim IV 2019
- Indicatori de performanta trim I 2020
- Indicatori de performanta trim II 2020
- Indicatori de performanta trim III 2020
- Indicatori de performanta trim IV 2020
- Indicatori de performanta trim I 2021
- Indicatori de performanta trim II 2021
- Indicatori de performanta trim III 2021
- Indicatori de performanta trim IV 2021
- Indicatori de performanta trim I 2022
- Indicatori de performanta trim II 2022
- Indicatori de performanta trim III 2022
Informații OR (drepturile/obligațiile OR și ale clientului final, indicatorii de performanță ai serviciului de distribuție, întreruperile planificate, racordarea la rețea, formularele care trebuie completate și etapele care trebuie parcurse în scopul racordării):
- https://www.e-distributie.com/
- 0800.070.888
- https://delgaz.ro/
- 0232.200.434